Hakkımızda

Hakkımızda

ORGANİZASYON
Firmamız Düğün, Davet, Açılış, Fuar, Lansman, Fuar, Konser, Doğum Günü Gibi günlük hayatımızın vazgeçilmez organizasyonlarında müşterilerine fikir, alternatif ve çeşitlilik sunarak. Müşterilerin istekleri doğrultusunda müşteri ile birlikte bütçesine uygun başarılı organizasyonlar gerçekleştirmektedir.
Bu organizasyonlarda müşteri memnuniyeti baz alınarak; demo, ürün performansını detaylı inceleme, sunumlar, makaleler gibi çalışmalar ile müşterinin zihnindeki soruları çözümüne yönelik çalışmalar yapmaktadır. 
Organizasyon yapısı gereği karmaşık gibi görünen fakat birbirine sıkı sıkı bağlı bir düzen içerisinde işleyen doğru kurulmuş bir sistemdir. Bu sıkı bağlar insan kaynağı ve sınırsız sayıdaki hayal gücünü zorlayan ürün çeşitliliğidir.
İster kurumsal organizasyon olsun, ister bireysel organizasyon olsun her zaman organizasyon konusunda danışabileceğiniz firmanız Eğlence Organizasyon sizlerle birlikte özenli organizasyonlara imza atmaya ve bu fotoğrafta yer almaya hazırdır.
  
KİRALAMA
Yılların birikimi, firmayı 3.000 metrekare alana yayılmış olan yüzlerce çeşit ürünü barındırmaya yönlendirmiştir. Zaman ve bilgi birikimi bu ürünleri diğer organizasyon firmaları ile birlikte kullanmayı ihtiyaç haline getirmiştir.
Birlikte çalıştığımız acentalarımız; Organizasyon firmaları, ajanslar, organizatörler, catering firmaları yapacakları tüm organizasyonlarda eksiklerini veya tamamını depomuzdan karşılamaktadır, bu bir çözüm ortaklığıdır.
Bazen organizasyonlarında organizasyonun tamamını acenta adına yüklenip acenta adına gerçekleştirilmektedir bu bir yüklenici firma çalışmasıdır.
Bazen de birkaç firma toplanıp birlikte hareket ederek daha kapsamlı organizasyonları yapmaktayız bu da bizim için iş ortaklığıdır. 
 
ORGANİZASYONDA REZERVASYON PROSEDÜRÜ
Müşteri telefon açarak ya da mail atarak yaptırmak istediği organizasyonu hakkında detay verir. Müşterinin isteği doğrultusunda organizasyon detaylandırılıp fiyatlandırılır ve bu bilgi ister telefon ile ister mail ortamında yanıtlanır. Eğer müşteri isterse işyerimizde bizi ziyaret edip daha detaylı bilgi alabilir. Organizasyon küçük çapta bir organizasyon ise telefonda veya mail ile rezervasyonunu yaptırıp kesinleştirebilir. Organizasyon kapsamlı bir organizasyonsa müşteri işyerine davet edilir veya bizzat müşterinin istediği yerde ziyaret edilip karşılıklı fikir alışverişi ile organizasyon detaylandırılıp sözleşme yapılır.  İhtiyaca göre demo, ürünlerin yerinde tespiti, fotoğraf çalışması, sunumlar ile desteklenir.
Tüm organizasyon çeşitlerinde %50 ön ödeme alınmadan organizasyon sözleşmesi yapılmamaktadır. Genellikle organizasyon ödemeleri peşin olup kredi kartı ile ödeme, kredi kartına taksit imkânı da sunulmaktadır. Kredi kartına taksit uygulamasında taksit adedine göre banka ile iletişime geçilir.
 
KİRALAMA PROSEDÜRÜ
Müşteri seçtiği ürünlerin listesini mail olarak gönderir.  Web sitesinde belli olan fiyatlar üzerinden rezervasyonu yapılır. Eğer müşteri isterse gelip ürünleri birebir depoda görebilir, inceleyebilir. Ön ödeme ile ürünler adına ayrılır.  Fiyatlara ek olarak belirli bir teminat bedeli tahsil edilir. Ürünler teslim edilirken ödemenin tamamını ve teminat ödemesini yapmış olması gerekir.
 
Tüm kiralama işlerinde %50 ön ödeme alınmadan kiralama sözleşmesi yapılmamaktadır. Genellikle kiralama ödemeleri peşin olup kredi kartı ile ödeme, kredi kartına taksit imkânı da sunulmaktadır. Kredi kartına taksit uygulamasında taksit adedine göre banka ile iletişime geçilir.
 
FİYAT POLİTİKAMIZ
  • Web sitesinde fiyatlar güncel fiyatlardır.
  • Kampanyalar Güncel Kampanya Fiyatlarıdır.
  • Rezervasyonu yapılmış ürünlerde sabit fiyat garantisi vardır.
  • Fiyatlarda belirli dönemlerde bazı ürünlerde en çok yılda iki kez değiştirilir.
  • Tüm müşterilere eşit fiyat uygularız.  ( acentalar istisnadır)
  • Acentalar özel fiyat avantajından faydalanır.
  • Fiyatlara KDV dahil değildir.
  • Fiyatlara nakliye dahil değildir.  (ihtiyaç duyulacaksa)
  • Fiyatlara hamaliye dahil değildir.  (ihtiyaç duyulacaksa)


ACENTA ÜYELİK ŞARTLARI 
 
Üye Aday Firmanın 

  1. Organizasyon İşleri İle İlgili Çalışmalar Yapması 
  2. Vergi Levhasında Organizasyon İbaresi Geçmesi
  3. Kartvizitinde Organizasyon İbaresi Geçmesi 
  4. Web sitesinin içeriğinin Organizasyon Üzerine Olması 
  5. En az 1 Yıllık Firma Olması 
 
Gerekmektedir. Başvurular Şahsen İşletmemize Evraklar İle Gelinerek Yapılır. 
Çalışma Sistemine Göre Özel İndirimlerden ve Kampanyalardan Faydalanılır. 
 

BANKA HESAP DETAYLARIMIZ
Firmamız Şahıs Firmasıdır bu yüzden Hesaplar Gültekin Tepe adınadır.

İBAN NUMARALARI
AKBANK IBAN      : TR 50 0004 6006 0788 8000 0247 62 Gültekin Tepe Hesabı
GARANTİ IBAN     : TR 47 0006 2000 7500 0006 6598 31 Gültekin Tepe Hesabı  

HESAP NUMARALARI
AKBANK HESAP NO  :
AKATLAR ŞUBESİ ŞUBE KODU 607 HESAP NO: 24762    GÜLTEKİN TEPE HESABI


GARANTİ HESAP NO :
ESENLER  ŞUBESİ ŞUBE KODU 750 HESAP NO: 6659831 GÜLTEKİN TEPE HESABI


ÇALIŞMA SAATLERİ POLİTİKAMIZ
Firmamızın büro mesai saatleri 09:30 – 18:00 saatleri arasıdır. Organizasyon çalışma saatleri ise 7/24 ‘dür.  Büro ve Merkez depo haftanın 7 günü mesai saatleri içerisinde sizlere hizmet vermektedir.  Dini ve resmi bayramlarda ofis ve depo kapalıdır ancak daha önceden rezervasyonu yapılmış olan kiralama ve  organizasyonlarımız devam etmektedir. Ayrıca rezervasyonunuz olduğu taktirde cep telefonlarından yetkili kişilere ulaşabilirsiniz.

ULAŞILABİLİRLİK VE ŞEFFAFLIK POLİTİKAMIZ
Organizasyonunuzun rezervasyonunudan organizasyonunuzun bitimine kadar ve bittikten sonra ihtiyacınız olan her zaman ulaşabileceğiniz şirket hatları ve cep telefonları web sitemizde yayınlanmaktadır. Mesai saatleri içerisinde aradığınız tüm numaralardan bizlere ulaşabilirsiniz. 

GÜLTEKİN TEPE
Tüm Organizasyon ve Kiralama detayları, acenta başvuruları ve diğer bilgiler için beni
0212 570 56 86 – 0212 583 73 37 – 0212 583 32 38  numaralı telefondan arayabilirsiniz.



MERYEM GÜNDÜZ
0532 432 00 79 numaralı cep telefonumdan ya da şirket sabit hatlarından ulaşabilirsiniz. Sizlere rezervasyonlarınız ve organizasyonunuz hakkında bilgi verebilir, yeni rezervasyonunuzu alabilirim. Ayrıca organizasyonunuzun olduğu gün organizasyonunuzla ilgili danışmak istediğiniz bir konu hakkında beni cep telefonumdan mesai saatleri dışında da arayabilirsiniz.
 
Meryem Gündüz
 
MELTEM GÜNDÜZ
Merhaba, mesai saatleri içerisinde bana 0212 570 56 86 – 0212 583 73 37 – 0212 583 32 38 ve 0532 330 47 11 numaralı cep telefonumdan ya da şirket sabit hatlarından ulaşabilirsiniz. Sizlere fiyat ve ürünler hakkında bilgi verebilir ve rezervasyonlarınızı alabilirim. Ayrıca organizasyonunuzun olduğu gün organizasyonunuzla ilgili danışmak istediğiniz bir konu hakkında beni cep telefonumdan mesai saatleri dışında da arayabilirsiniz.

Meltem Gündüz

Selin BAŞ
Merhaba ben sizlere adres, mail, faks ve diğer sekreterlik hizmetleinde yardımcı olacağım. Mesai saatleri içerisinde bana 0212 570 56 86 – 0212 583 73 37 – 0212 583 32 38 numaralı telefonlardan ulaşabilirsiniz. 


 
ERDOĞAN YASAVUR
Merhaba ben firmanın idari işleri ve organizasyon süpervizörü olarak çalışmaktayım. Sizlerle organizasyonlarda karşılaşabilirim. 


 
MERAL DOĞAN
Merhaba ben şirketin muhasebe departmanı sorumlusuyum. Fatura ve ödemeler ile ilgili sizlerele irtibata ben geçeceğim. Bana şirket hatlarından ulaşabilirsiniz. 




NECATİ KESGİN

Merhaba ben size çalışma arkadaşlarımla birlikte depodaki tüm yükleme ve boşaltma ile ürünlerin seçiminde, deponun dolaştırılmasında yardımcı olacağım. Depodaki büyük ürünlerden sorumluyum. 




BİRSEN ÇAYLAK
Selam çayımın ve kahvemin tadına bakmanızı hatta bir gün personel için hazırladığım yemeklerden yemenizi tavsiye ederim.

VE ADINI YAZMADIĞIMIZ DİĞER EKİP ARKADAŞLARIMIZ….. 



2011 YILI TANITIM FİLMİMİZ 

 


Logomuz

Logomuz kıymetli bir logo tasarımcısı tarafından hazırlanmış ve her bir kelimeye bir anlam yükletilerek renk seçeneği sunulmuştur. Logomuzu kurumsal organizasyonlarda gümüş rengi olarak kullanılmaktadır. Parti, Doğum Günü gibi eğlenceli organizasyonlarda renkli logomuz kullanılmaktadır. Düğün, Davet gibi organizasyonlarında ise gold rengi ile kullanmaktayız. Logomuzun detaylarını aşağıda inceleyebilirsiniz. 

Logo Seçimimiz
Logo seçimimizde özellikle renk alternatiflerine dikkat ettik. Bu renkler hem firmamızın canlılığını ve dinamikliğini gösterirken aynı zamanda renk tonları inovatif, yenilikçiliğimizi göstermektedir. Harflerin renkli olması organizasyon sektörünün renkliliğini ve farklı konsept ve organizasyon alanlarından oluştuğunu belirtmektedir. Logo üzerindeki amblemde yeşil olan doğaya saygıyı mor olan ise yeşillikler arasından doğan güneşi. Organizasyon sektörüne yenilik katacak Eğlence Organizasyon güneşini anlatıyor.   1997 ise firmanın kurulduğu tarihi göstermektedir. 



Logoyu indirmek için tıklayınız...



DİĞER SAYFLAR

Ürünleri İnceleyiniz : https://www.eglenceorganizasyonu.com.tr/kategori/32-kiralik-sandalye-cesitleri/

Kampanyaları İnceleyiniz : https://www.eglenceorganizasyonu.com.tr/firsatlar/ayin-firsatlari/

Tanıtım Filmini İzleyiniz : https://www.youtube.com/watch?v=A8M_m7WecH8

Sahip Olunan Belgeleri inceleyiniz : https://www.eglenceorganizasyonu.com.tr/hakkimizda/0-belgelerimiz

Firma Hakkında Daha detaylı bilgi alınız : https://www.eglenceorganizasyonu.com.tr/hakkimizda/

Telefon numaraları, adres bilgilerine ulaşınız : https://www.eglenceorganizasyonu.com.tr/iletisim/

Organizasyonlar ile ilgili Makale Okuyunuz : https://www.eglenceorganizasyonu.com.tr/haber_detay/41/kumsal-dugunleri-mercan-kayaliklari-makalesi.html

Düğün Organizasyon web sitesine gidiniz : : https://www.dugunorganizasyon.com/

Kurumsal web sitesine gidiniz : http://eglenceorganizasyon.com/


Diğer Makalelerden Seçmeler

Düğün Gününün Tadını Çıkartmaya Bakın : https://www.eglenceorganizasyonu.com.tr/haber_detay/40/dugun-gununun-tadini-cikartmaya-bakin.html

Düğün Organizasyonlarında Dikkat Edilecek Hususlar : https://www.eglenceorganizasyonu.com.tr/haber_detay/39/dugun-organizasyonlarinda-dikkat-edilecek-hususlar.html


Ekibimizi İncelemek için tıklayınız...

Şeffaflık Politikamızı İncelemek için tıklayınız...

Logomuzun Hikayesi için Tıklayınız...

Organizasyon şemamızı incelemek için tıklayınız...

Neden bizi tercih etmelisiniz için tıklayınız... 

Politikalarımız için tıklayınız... 

Acenta başvurusu için tıklayınız... 

Paylaş;

Copyright © 2016 Tüm hakları saklıdır. Ofider Eğlence Organizasyonu App Store Uygulaması