Politikalarımız

Politikalarımız

ORGANİZASYON POLİTİKAMIZ
Firmamız Düğün, Davet, Açılış, Fuar, Lansman, Fuar, Konser, Doğum Günü Gibi günlük hayatımızın vazgeçilmez organizasyonlarında müşterilerine fikir, alternatif ve çeşitlilik sunarak. Müşterilerin istekleri doğrultusunda müşteri ile birlikte bütçesine uygun başarılı organizasyonlar gerçekleştirmektedir.
Bu organizasyonlarda müşteri memnuniyeti baz alınarak; demo, ürün performansını detaylı inceleme, sunumlar, makaleler gibi çalışmalar ile müşterinin zihnindeki soruları çözümüne yönelik çalışmalar yapmaktadır. 
Organizasyon yapısı gereği karmaşık gibi görünen fakat birbirine sıkı sıkı bağlı bir düzen içerisinde işleyen doğru kurulmuş bir sistemdir. Bu sıkı bağlar insan kaynağı ve sınırsız sayıdaki hayal gücünü zorlayan ürün çeşitliliğidir.
İster kurumsal organizasyon olsun, ister bireysel organizasyon olsun her zaman organizasyon konusunda danışabileceğiniz firmanız Eğlence Organizasyon sizlerle birlikte özenli organizasyonlara imza atmaya ve bu fotoğrafta yer almaya hazırdır.
  
KİRALAMA POLİTİKAMIZ
Yılların birikimi, firmayı 3.000 metrekare alana yayılmış olan yüzlerce çeşit ürünü barındırmaya yönlendirmiştir. Zaman ve bilgi birikimi bu ürünleri diğer organizasyon firmaları ile birlikte kullanmayı ihtiyaç haline getirmiştir.
Birlikte çalıştığımız acentalarımız; Organizasyon firmaları, ajanslar, organizatörler, catering firmaları yapacakları tüm organizasyonlarda eksiklerini veya tamamını depomuzdan karşılamaktadır, bu bir çözüm ortaklığıdır.
Bazen organizasyonlarında organizasyonun tamamını acenta adına yüklenip acenta adına gerçekleştirilmektedir bu bir yüklenici firma çalışmasıdır.
Bazen de birkaç firma toplanıp birlikte hareket ederek daha kapsamlı organizasyonları yapmaktayız bu da bizim için iş ortaklığıdır. 
 
REZERVASYON PROSEDÜRÜ 
Müşteri telefon açarak ya da mail atarak yaptırmak istediği organizasyonu hakkında detay verir. Müşterinin isteği doğrultusunda organizasyon detaylandırılıp fiyatlandırılır ve bu bilgi ister telefon ile ister mail ortamında yanıtlanır. Eğer müşteri isterse işyerimizde bizi ziyaret edip daha detaylı bilgi alabilir. Organizasyon küçük çapta bir organizasyon ise telefonda veya mail ile rezervasyonunu yaptırıp kesinleştirebilir. Organizasyon kapsamlı bir organizasyonsa müşteri işyerine davet edilir veya bizzat müşterinin istediği yerde ziyaret edilip karşılıklı fikir alışverişi ile organizasyon detaylandırılıp sözleşme yapılır.  İhtiyaca göre demo, ürünlerin yerinde tespiti, fotoğraf çalışması, sunumlar ile desteklenir.
Tüm organizasyon çeşitlerinde %50 ön ödeme alınmadan organizasyon sözleşmesi yapılmamaktadır. Genellikle organizasyon ödemeleri peşin olup kredi kartı ile ödeme, kredi kartına taksit imkânı da sunulmaktadır. Kredi kartına taksit uygulamasında taksit adedine göre banka ile iletişime geçilir.
 
KİRALAMA PROSEDÜRÜ
Müşteri seçtiği ürünlerin listesini mail olarak gönderir.  Web sitesinde belli olan fiyatlar üzerinden rezervasyonu yapılır. Eğer müşteri isterse gelip ürünleri birebir depoda görebilir, inceleyebilir. Ön ödeme ile ürünler adına ayrılır.  Fiyatlara ek olarak belirli bir teminat bedeli tahsil edilir. Ürünler teslim edilirken ödemenin tamamını ve teminat ödemesini yapmış olması gerekir.
 
Tüm kiralama işlerinde %50 ön ödeme alınmadan kiralama sözleşmesi yapılmamaktadır. Genellikle kiralama ödemeleri peşin olup kredi kartı ile ödeme, kredi kartına taksit imkânı da sunulmaktadır. Kredi kartına taksit uygulamasında taksit adedine göre banka ile iletişime geçilir.
 
FİYAT POLİTİKAMIZ
  • Web sitesinde fiyatlar güncel fiyatlardır.
  • Kampanyalar Güncel Kampanya Fiyatlarıdır.
  • Rezervasyonu yapılmış ürünlerde sabit fiyat garantisi vardır.
  • Fiyatlarda belirli dönemlerde bazı ürünlerde en çok yılda iki kez değiştirilir.
  • Tüm müşterilere eşit fiyat uygularız.  ( acentalar istisnadır)
  • Acentalar özel fiyat avantajından faydalanır.
  • Fiyatlara KDV dahil değildir.
  • Fiyatlara nakliye dahil değildir.  (ihtiyaç duyulacaksa)
  • Fiyatlara hamaliye dahil değildir.  (ihtiyaç duyulacaksa)


ÇALIŞMA SAATLERİ POLİTİKAMIZ
Firmamızın büro mesai saatleri 09:30 – 18:00 saatleri arasıdır. Organizasyon çalışma saatleri ise 7/24 ‘dür.  Büro ve Merkez depo haftanın 7 günü mesai saatleri içerisinde sizlere hizmet vermektedir.  Dini ve resmi bayramlarda ofis ve depo kapalıdır ancak daha önceden rezervasyonu yapılmış olan kiralama ve  organizasyonlarımız devam etmektedir. Ayrıca rezervasyonunuz olduğu taktirde cep telefonlarından yetkili kişilere ulaşabilirsiniz.


Ekibimizi İncelemek için tıklayınız...

Şeffaflık Politikamızı İncelemek için tıklayınız...

Logomuzun Hikayesi için Tıklayınız...

Organizasyon şemamızı incelemek için tıklayınız...

Neden bizi tercih etmelisiniz için tıklayınız... 

Politikalarımız için tıklayınız... 

Acenta başvurusu için tıklayınız... 



 
Beğendiyseniz lütfen paylaşın...
Makaleler   Sosyal Sorumluluk Projeleri Franchise
Copyright © 2016 Tüm hakları saklıdır. Ofider Eğlence Organizasyonu App Store Uygulaması